Sunday, April 18, 2010

trip terdesak

gila...dalam dok siap2kan soklan ptk...sempat jugak aku bawak orang gi trip mancing ke p ketam......ikut ati maleh nak ambil.....tapi memandangkan ongkos aku mula nak kering hujung bulan....sambau je ler...he he komdian create ler apa jugak alasan dalam hati nak bagi sedap bila berdepan dengan panel pemurnian nanti.....soklan tingal skit je lagi nak siap.....atau nak touch up susunan.....bal bla bal....punya la banyak alasan nak menyenangkan hati...ha ha

trip kali kali ni aku pangil trip gila sebab......semuanya macam orang gila.....dengan air pasang besar......0.7m hingga 4.8m .....ditambah dengan rafe hanya bagi enjin 15 kuda yang layak dianggap 5 kuda saja larinya...aku rasa dia dah edjust speed pada enjin......

dengan gerutan ganas dari ikan di sg lima .....sampai putus dikerja kan......

ok sambung buat balik kerja ptk aku ni...ha ha ha

No comments: