Thursday, February 18, 2010

sambungan thailand kemboja pt4

resort tempat kami menginap mlm tu.....pemiliknya seorang warga thai yg kawin dengan wanita khemer yg ramah.......layanan memang 5 star.....dan harga pun memang berbaloi.

lepas ................adus hilang lagi catatan aku.....apa alamat ni....adakah sign untuk tidak menceritakan mende2 secret...he he....almaklum cerita dalam ni tak de lembaga penapis....sendiri tapis tu yg tak sedau tau2 dah terkeluar tulis......nanti aku baca balik n delete apa yg patut......he he jangan betulkan pc anda ye......


sampai di resort tu aku ternampak ler sebuah kedai makan bersorong berdekatan dengan hotel......aku pun apa lagi dah tak sabo mengasah ilmu bahasa khemer aku ni..........bila sampai dikedai yg dijaga 2 orang gadis adik beradik yg berasal dari kemboja dan mencari makan dengan menjaja roti dan kue tew berhampiran dengan hotel.

ok layan gambau dulu......nanti ada mood aku sambung tulis balik.......sabau ye.....

gambar didalam pos imegresen dibahagian thailand.......disini kami disekat untuk memasuki negara kemboja kerana masaalah titik genting dan keadaan berjaga2 kerana terdapat pertempuran disempadan kedua negara.......

gambar sewaktu memasuki gerbang ke negara kemboja dengan menaiki pengangkutan awam...

No comments: