Friday, January 15, 2010

arnab branak

bangun pepagi tengok arnab kat rumah aku dah branak......adoi......macamana bleh beranak.....sapa punyer keje ni.......mini aku bebel pepagi.....ni musti ade anak2 aku yang campurkan bapak n emak dia senyap2......sebelum ni dah banyak kali arnab ni branak tinggal lagi dia tak pandai nak jaga anak....jenus kita yang aturkan nyusunya.....dah ler tu setiap 2 jam sekali.......penat oooo.....bila anak tu dah beso segenggam.....terus mati.....tu yang frus......tiap hari nyusukan......rasa sia2.....bukan sekali dua dah beberapa kali arnab ni branak.....tak de jugak yang bleh membesau untuk di sembelihkan buat lauk.......mak bapak arnab ni plak tau tau uruskan anak dia......kita jugak ler yang terpaksa pegang kaki tangan paksa kasi nyusu......yang jadi mangsa ialah anak aku pompuan aku yang sulong....dia ni jenis lurus skit....suruh buat keje dia payah nak membantah beza yang no 2 serba tak reti.......

yang paling mengherankan camana bila dah diasingkan jantan betina dia bleh branak juga.......he he ni macam kene buat siasatan dalaman........kengkadang memang ade dengau2 arnab ni menjerit dalam sangkarnya walhal.......betina sama betina........ish takkan lah arnab pun pandai buat mende bukan2..........tak pernah plak tengok arnab bukak laman web lesbian atau yang sewaktu dengannnya.......tapi mengikut laporan mini aku depa pun ade buat gangguan seks sama sendiri........agaknya ni yang dikatakan manusia kalau tak guna akal akan jadi binatang........sebab binatang ni dia ada nafsu je.........bila dah geram dia bukan kira......anak ke emak ke......bapak ke dia sapu je...........kesian ko arnab........

hari ni aku ada banyak appoitment......kene pegi rumah orang tua dicheras.......rumah c-fu ditaman len seng . .....rumah abang ipar tmn melawati ......rumah kakak diampang ........silap2 dekat satu hari kalau nak tawaf semua tu.........terpaksa plak kensel trip mancing ngan kengkawan tempat keje last minit.......orang tua perlu diutamakan.......bab anak2 arnab ni terpaksalah ditinggalkan nak uat camana.......nasib korang ler......ade rezeki idup.......kalu tidak mintak maap le bebanyak arnab oiiiii........sapa suruh buat projek senyap2.......masaalahnya anak aku dah bantai nangis tak sangup tengok anak arnab tak terurus.........hah tinggal lah korang sebab abah ni kene melawat orang tua .........kene jalan kan amanah........bab anak arnab korang uruskan.........

arnab....arnab......bela salah tak bela salah.........

No comments: