Wednesday, January 20, 2010

full energy - by teh tarik


hari ni aku rasa penuh bersemangat n bertenaga.......tak tau pasal apa......yang aku ingat pekena nasik goreng mini pepagi.......komdian pekena nasik kerabu lepas abih mesyuarat........tengahari dah maleh makan aku pekena chairon (teh tarik dlm bahasa thai)........tu yg dalam mesyuarat aku tibai semacam je........isu plak baik punyer macam bola tanggung.......tak kira apa risiko janji aku smash....he he


balik pkl lima aku punyer rempit sampai nyaris nak berlanggar dengan satu awek naik moto......bukan salah aku pun dia yg tiba2 potong menyelit depan aku.........bila dah emergency brake tu aku toleh kat dia........alamak lawa plak awek ni nyesal tak langgau.......tidak bleh jadi modal berkenalan.......he he......muka dia pucat menampakkan lagi keputihan muka tu......op muka putih daaa(apara....keputihan plak).......he he......aku tunggu jugak kalu dia berhenti nak jugak aku tanya kalau apa2 bleh bantu........almaklum ade balance2 ilmu buaya darat aku dulu......tengok2 awek tu laju je........adus tak de rejeki........lega jugak dalam ati.......sib baik budak tu tak apa2........kalu tidak sapa nak jaga budak tu kalau dah terpleot tangan kaki........aku jugak.....he he


sampai rumah aku tak bleh nak duduk diam.......mula ler tangan kaki nak menari buat tari silat n jurus 2 yang mudah dibuat......kasi berpeluh badan....kang kalu tak keluar peluh atau tak letih aku payah nak lelap mata belah malamnyer........mini pun naik risau kalau aku ade extra energy ni silap gaya sampai kesuboh tak leh tido.......mula la semua orang aku kacau.......he he


pikir punyer pikir aku rasa aku dah terminum......(minum ler)......air teh kaw waktu tengahari tadi.........apa punyer jenis teh la sampai aku payah nak duduk diam........takutnya kalau kesan caffien yang berlebihan ni akan ransang tenaga aku berlebihan hari ni dan esoknya aku akan keletihan pulak bila kesan caffiennya hilang........perut kosong untuk makan tengahari aku dah gantikan dengan minum teh tarik kaw........bahaya jugak teh ni yer

No comments: