Thursday, January 28, 2010

pakai Niat

ni aku saja nak syer pengalaman aku masa mancing dengan satu group dari shah alam......oleh kerana puas mancing dari lubuk ke lubuk......maka kami pun kepenatan ler......dalam ramai2 tu ade le sorang dua yang mula cari port untuk sandar dan baring.........aku tak bleh ler berebut sama kene la beri keutamaan pada customer......


bila dah lepak2 tu keadaan pun senyap la sejap dari riuh rendah menaikkan ikan ke sessi tafakur.........dalam pada senyap2 tu ade le member yang mancing mengusik member yang baring n lelap ni........hoi mat korang ni mancing pakai niat je ker.........pegh terasa menusuk hingga kedalam kelabu........ceh cilakak bebudak ni dalam hati aku.........ayat yang dia tembak pada kawannya bleh terasa plak pada aku nie.......almaklum maleh nak beramal.......he he......ayat gurauan tu masing lagi tergiang-giang sampai la hari ni........betullah.........Allah tu kalau nak menasihatkan kita bukan takat dari mulut pak2 imam atau orang pandai ugama je........seringkali juga kita dengar dari mulut orang2 yang kita tak duga........adus maluuuuuu.......

No comments: