Wednesday, January 13, 2010

derma darah

petang ni student aku kene kerah pi derma darah......sempena kempen derma darah minggu orentasi......he he bukan aku tak nak joint....aku ni fobia darah....ade sekali tu pi la gatal2 join nak rasa ler camana derma darah ni......bila tengok jarum dia masyuk.....terus aku pucat lesi.....dekat setengah jam tempat darah tu tak penuh2....kengkawan jenuh usik n kutuk....oik awat hg ni kedekut sangat darah tu......tunggu-punya stunggu sampai ler giliran orang lain nak baring n derma darah sembil di pimpin nurse yang lawa tu......ade gak suara yang sumbang kata aku saja nak baring kat katil tu lama2 sebab nak usha nurse comel......lantak korang ler......lepas jarum tu ditanggalkan kepala aku dah mula pusing.......sedau2 aku dah baring kat katil lain sambil dikipas oleh 2-3 orang nurse yg lebih lawa.....keh keh keh....ni ler rezeki orang pengsan sebab alergik tengok darah.......balik keje ade lak kawan hantar pi klinik....siap dapat mc lagi......n selepas kejadian tu bos aku tak bagi lagi aku menggatal pi derma darah......kang banyak kerja terbengkalai......selamat aku....he he

No comments: