Wednesday, January 13, 2010

pasal posting plak





hari ni merupakan sejarah pertama aku buat posting dari rumah melalui wireless cilok dari jiran.....kesian jiran aku ni .......tumpang syare rela dalam paksa....untuk pakai acsess internet he he.......(yang ko tak lock pasal apa buat ler password)

petang masa balik kak long sms suruh piah keluar dari rumah timah......nak buat camana timah tu dah le dalam masaalah dan kesempitan keewangan dihimpit lagi dengan nak menanggung piah n faisal.......di tambah plak dengan anak khalid siti dan hidayat........budak tengah nak naik plak makan bertambah2........ni macam tokey ayam pun bleh pengsan.......yang aku risau takut anak2 depa ni termakan reta anak yatim........aku tak pandai ler nak justifikasi reta anak yatim tapi kalau kita takut termakan lebih baik jangan dekat2........tak kena gaya takut termakan tanpa sedau........


petang ni dapat student baru.......nampak semua bersemangat......bila tilik muka masing2 ade lagi ego yang tersimpan dalam riak dan isyarat badan.......lantak korang ler.....aku bukan nak mintak blajau ....aku diamanahkan untuk ngajau.......nak terima tak terima terpulang pada diri masing2.........nabi pun menyampaikan.......nak dapat hidayah bukan kuasa dia........sapa plak aku.....he he

No comments: